آبگرمکن گازی ایستاده 50 لیتری آزمون مدل Gw25

68,000,000 ریال

Gw25

  • قابل نصب بر روی دیوار و زمین
  • قابل استفاده از گاز شهری و کپسول
  • ظرفیت 50 لیتر

اب گرمکن ازمون مدل Gw25

موجود

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

آبگرمکن گازی دیواری مخزن دار آزمون مدل Gw25

آبگرمکن گازی مخزن‌دار دیواری مدل Gw25 دارای رنگ پودری الکترواستاتیک و مخزن گالوانیزه است که با قابلیت نصب بر روی دیوار و همچنین استقرار به صورت ایستاده می‌باشد. این دستگاه دارای حجم کم و ابعاد کوچکی است که زیبایی خاصی به فضای درونی ساختمان میبخشد. آبگرمکن گازی دیواری آزمون مدل Gw25 دارای دودکش و خروجی دود است که موجب می شود محصولات حاصل از سوختن به سرعت خارج شده و به این شکل علاوه بر افزایش راندمان دستگاه ایمنی مصرف کننده با ضریب بالا تامین می گردد. آبگرمکن گازی دیواری آزمون مدل Gw25 با ظرفیت 25 گالن و 50 لیتر میباشد که ضخامت ورق مخزن آن 2.5 میلیمتر است که هم با اتصال به گاز شهری و همچنین کپسول گاز میتوان آن را راه اندازی نمود.

آبگرمکن گازی دیواری آزمون مدل Gw25

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

آبگرمکن
Gw25
آزمون
ایران
یک سال گارانتی
95
گازی
زمینی و دیواری
900*420

محصولات مشابه