کولر آبی 6800 آبسال

ACDC68

  • قابلیت اتصال کانال از بالا (بالکنی)
  • پوشالی
  • 24 ماه گارانتی

کولر آبی 6800 آبسال

این مدل تمام شده است

تولیدکننده

کولر آبی 6800 بالکنی آبسال

کولر آبی 6800 بالکنی آبسال با ظرفیت هوادهی حداکثر 5950 متر مکعب در ساعت مناسب برای فضاهایی با مساحت کمتر از 120 متر مربع می باشد. پروانه کولرهای آبی آبسال به صورت یکپارچه بوده و توسط دستگاههای تمام اتوماتیک بالانس شده است. که این امر مانع از بروز لرزش پروانه و صدا در حین کار می شود و درنتیجه آن، عمر یاطاقان ها و نیز خود دستگاه کولر افزایش می یابد. در کولرهای آبی آبسال، به منظور جریان بهتر هوا و تبخیر آب، پوشال ها با ضخامت یکسان در تمام سطوح توزیع گردیده و با دستگاههای اتوماتیک دوخته شده است این ویژگی همچنین مانع از ورود گرد و غبار به داخل اتاق شده و هوای خنک و مطبوعی را به ارمغان می آورد. نگهدارنده پوشال در کولر آبی آبسال از جنس پلاستیک بوده که علاوه بر سهولت نصب، خطرات احتمالی آسیب دیدن دست سرویس کار را برطرف نموده است. بدنه و قسمتهای فلزی کولرهای آبسال از جنس ورق گالوانیزه تولید گردیده و با لایه ضخیمی از رنگ پودری پوشانیده شده است که در نتیجه در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم بوده و از زیبایی و عمر طولانی برخوردار است. طراحی سیستم آبرسانی در کولر آبی آبسال به گونه ای است که آب را بصورت یکنواخت روی پوشال ها تقسیم می کند. این امر در وهله اول باعث افزایش بازده خنکی  کولر می شود. و همچنین از ریختن آب بر روی دینام جلوگیری می کند در نتیجه امکان سوختن آن وجود ندارد.

کولر آبی 6800 آبسال

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

کولر آبی بالکنی
ACDC68
آبسال
ایران
2 سال گارانتی
7000
پوشال
5950 m³/hr
1/2
220V / 1Ph
100*87*87
64.5

محصولات مشابه