پرده هوا فراز کاویان با کابین ساده و کویل برقی

برای آگاهی از قیمت تماس بگیرید

  • در سایزهای 1 الی 2 متری
  • 2 سال گارانتی دستگاه، 5 سال گارانتی الکترو موتور

موجود

تولیدکننده
  • 100
  • 120
  • 150
  • 180
  • 200

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

پرده هوای فراز کاویان

با کابین ساده به همراه کویل برقی

پرده هوا دستگاهی است که بر روی مبادی ورودی ساختمان های اداری، تجاری، صنعتی و ... نصب شده و با ایجاد پرده ای نامرئی از هوای فشرده، ضمن ممانعت از ورود حشرات و گرد و غبار، از هدر رفتن گرمایش یا تهویه مطبوع ایجاد شده در داخل ساختمان نیز جلوگیری می کند. اساس کار دستگاه پرده هوا به این صورت می باشد که هوای محیط داخلی داسختمان را مکش نموده و سپس آن را در یک خط و با سرعت زیاد پرتاب می کند؛ به گونه ای که در دهانه درب ورودی، یک پرده نامرئی از هوا بین دو فضای داخل و خارج ساختمان ایجاد می گردد. هوای خروجی از دستگاه پرده هوا به علت داشتن وزن و سرعت زیاد دارای انرژی است و می تواند از نفوذ بادهای طبیعی و با سرعت حدود 8 متر بر ثانیه به اخل ساختمان جلوگیری کند.

بنر پرده هوا فراز کاویان با کابین ساده و کویل برقی

دستگاه های پرده هوا می تواند به سیستم های گرمایشی نیز مجهز باشد. هرچند نمی توان از دستگاه های پرده هوا انتظار داشت که گرمایش فضای داخلی ساختمان را نیز تامین کند، ولی آزمایشات انجام گرفته در این زمینه نشان داده است که دستگاه های پرده هوا می تواند تا حدود 15 درجه سانتیگراد اختلاف حرارت در محیط داخلی و خارجی ساختمان ایجاد کند. پرده هوای فراز کاویان در دو مدل دارای کویل آبی و دارای کویل برقی به بازار ارائه می شوند. در مدل دارای کویل آبی، آب گرم از موتورخانه یا پکیج گرمایشی به داخل کویل پرده هوا آمده و از این طریق دستگاه اقدام به پرتاب باد گرم می کند. در مدل دارای کویل برقی نیز یک المنت تعبیه شده که توسط نیروی الکتریسیته گرم شده و جریان هوا با عبور از آن، تبدیل به خروجی باد گرم می شود. پرده هوای فراز کاویان با کابین ساده و کویل برقی در سایزهای 100 ، 120 ، 150 ، 180 و 200 سانتی متر تولید و به بازار ارائه می شوند. کلیه دستگاه های پرده هوای فراز کاویان دارای 5 سال گارانتی الکتروموتور و 2 سال گارانتی قطعات به همراه 15 سال خدمات پس از فروش می باشد. 

ابعاد پرده هوا فراز کاویان با کابین ساده و کویل برقی

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

پرده هوا
کابین ساده با کویل المنت برقی
فراز کاویان
ایران
5 سال ضمانت دینام + 2 سال ضمانت قطعات + 15 سال خدمات پس از فروش
220V / 50 Hz / 1Ph

محصولات مشابه