ترانس جرقه شکوه

8,000,000 ریال

  • انواع ترانس جرقه دائم، قوی، اتوماتیک، تک وایر و دو وایر

ترانس جرقه شکوه

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

ترانس جرقه شکوه

ترانس جرقه یکی از قطعات مشعل می باشد که انرژی الکتریکی لازم برای ایجاد جرقه در مشعل را ایجاد میکند. ترانس جرقه شکوه قابلیت نصب از کف ، بغل و بالا را داراست. این نوع ترانس برای انواع مشعلهای گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز قابل استفاده است. همچنین به دلیل حالت قطع اتوماتیک برای محلهایی که کنترلر وجود ندارد یا قابلیت اعتماد به سیستم کنترل پایین است قابل استفاده می باشد. شما میتوانید در لئوتهویه انواع ترانس جرقه شکوه شامل ترانس دائم جرقه شکوه، ترانس جرقه قوی شکوه، ترانس جرقه اتوماتیک شکوه، ترانس جرقه تک وایر شکوه وترانس جرقه دو وایر شکوه را بررسی و خرید نمایید.

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

ترانس جرقه
شکوه
ایران
1 سال

محصولات مشابه