چشم الکترونیک شکوه

6,000,000 ریال

  • انواع فتوسل هسته کوچک و هسته بزرگ
  • انواه فتوسل با کلاهک آلومنیومی و پلاستیکی

چشم الکترونیک شکوه

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

فتوسل مشعل گازوئیلی شکوه

فتوسل یا چشم الکترونیکی قطعه ای است که در مشعل های گازوئیلی برای نظارت بر شعله مورد استفاده قرار می گیرد. چشم فتوسل باید به طور مناسب نصب شود طوری که نور مستقیم و روشن به آن برسد و همچنین نباید نور متفرقه به آن تابیده شود. چشم فتوسل را باید در جایی نصب کرد که دمای پیرامون آن بالای ۶۰ درجه سانتیگراد نباشد اگر برای مشعلهایی که دمای پیرامون آنها از 60 درجه بالاتر باشد از فوتوسل با کلاهک آلومینیومی استفاده میگردد. در هنگام اتصال به نحوه سیم بندی پایه رله باید دقت شود که ، چنانچه فاز و نول به چشم اتصال پیدا کند موجب آسیب به چشم و سیستم می گردد. سرویس دوره ای و منظم چشم توسط افراد متخصص حتما باید صورت پذیرد تا جداره چشم از آلودگی پاک شود.

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

 چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

چشم الکترونیک (فتوسل)
شکوه
ایران
1 سال

محصولات مشابه