فیلتر شنی ایمکس مدل MFS31

برای آگاهی از قیمت تماس بگیرید

MFS31

  • فیلتر شنی فایبرگلاس
  • دبی: 23.5 مترمکعب بر ساعت

فیلتر شنی ایمکس مدل MFS31

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

فیلتر شنی تصفیه استخر ایماکس مدل MFS31

بدنه فیلتر شنی تصفیه استخر ایمکس سری MFS از جنس فایبرگلاس است که به دلیل نوع جنس بدنه در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم میباشند.حداکثر دمای مجاز برای کارکرد فیلتر شنی استخر ایمکس 50 درجه سانتیگراد است و همچنین قطر سیلیس استفاده شده در فیلتر شنی حداکثر باید 0.5 میلیمتر باشد.فیلتر شنی ایمکس سری MFS دارای شیر بک واش از جنس فایبرگلاس مقاوم می باشد که در کنار بدنه نصب شده است.فیلتر شنی تصفیه استخر ایماکس مدل MFS31 با ظرفیت آبدهی 23.5 مترمکعب بر ساعت مناسب برای استخرهایی با ظرفیت حداکثر 188 مترمکعب می باشد.تمامی فیلتر شنی های تصفیه استخر ایماکس ساخت کشور چین و تحت لیسانس استرالیا و دارای یک سال گارانتی میباشند.


فیلتر شنی ایمکس مدل MFS31
 

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

فیلتر شنی تصفیه استخر
MFS31
ایمکس
چین
یک سال گارانتی
شنی
968*775
23.5
0.47
2
320

محصولات مشابه