فیلتر شنی ایمکس مدل MFV17

برای آگاهی از قیمت تماس بگیرید

MFV17

  • فیلتر شنی فایبرگلاس
  • دبی: 7.5 مترمکعب بر ساعت

تولیدکننده

شما نمیتوانید بیش از 5 محصول را با هم مقایسه کنید
محصول با موفقیت به لیست مقایسه افزوده شد

فیلتر شنی تصفیه استخر ایماکس مدل MFV17

یکی از ابتدایی ترین و ساده ترین روش های تصفیه آب، استفاده از فیلتر شنی می باشد. صافی یا فیلتر شنی، دستگاهی است که املاح اضافی، ذرات جامد و گل و لای را از آب جدا می کند. آب یک حلال بسیار قوی  است که همین امر موجب می شود تا در مسیر حرکت خود انواع املاح معدنی را در خود حل کند؛ این مسئله موجب افزایش کدورت آب می گردد. از جمله مزایای فیلترهای شنی به عنوان یک سیستم ساده تصفیه آب می توان به سرعت تصفیه بالا، اشغال فضای کم، قیمت مقرون به صرفه و مکانیسم ساده اشاره کرد.
فیلتر شنی شامل یک مخزن، شیر ورودی، شیر خروجی و تعداد زیادی نازل است که با سیلیس هایی با دانه بندی متفاوت پر شده است. نقش سیلیس جلوگیری ازعبور ذرات اضافی معلق در آب است.

اجزای فیلتر شنی ایمکس مدل MFV17

طرز کار فیلتر شنی ایمکس سری MFV

معمولا کف مخزن را با لایه اول شن و سیلیس با ذراتی به قطر 8 الی 12 میلی متر پر می کنند؛ سپس لایه بعدی را با شن و سیلیس به قطر 5 تا 8 میلی متر می ریزند و قسمت بالایی مخزن را نیز با سیلیس شکری به قطر 1 تا 3 میلیمتر پر می کنند (هرچند که در اثر کارکرد فیلتر و همچنین عملیات بک واش، این ترکیب به هم می ریزد). آبی که از استخر توسط پمپ به سمت فیلتر شنی هدایت می شود، از بالای مخزن بر روی شن و سلیس ها ریخته می شود. آب با عبور از بین ذرات شن و سیلیس، خود را به کف مخزن می رساند و در این مسیر ذرات معلق موجود در آن گرفته می شود. علاوه بر جداسازی ذرات معلق موجود در آب، طی این پروسه ذرات چربی موجود در آب نیز در برخورد با ذرات شن جذب شده و آب کاملا پاکسازی می شود. آب کف مخزن توسط نازل ها و لوله تعبیه شده داخل فیلتر و در اثر نیروی پمپ، به سمت شیر خروجی فیلتر هدایت می شود.

شستشوی معکوس فیلتر شنی (بک واش)

حرکت آب در یک جهت ثابت موجب می شود تا به مرور زمان کثیفی‌های گیر افتاده در میان ذرات شن در همان جهت انباشته شده و مسیر فیلتر را مسدود کند. بک واش در واقع راهی‌ برای تمیز کردن فیلتر استخر می باشد. در این روش آب استخر را با فشار بصورت معکوس از مخزن فیلتر برای چند دقیقه عبور می دهند تا کثیفی‌هایی که در بین ذرات شن گیر افتاده است جدا شود و از طریق شیلنگ تعبیه شده خارج شود.

طرز کار و بک واش در فیلتر شنی ایمکس مدل MFV17

ویژگی های فیلتر شنی استخری ایمکس سری MFV

بدنه فیلتر شنی تصفیه استخر ایمکس سری MFV از جنس فایبرگلاس است که به دلیل نوع جنس بدنه در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم میباشند.حداکثر دمای مجاز برای کارکرد فیلتر شنی استخر ایمکس 50 درجه سانتیگراد است و همچنین قطر سیلیس استفاده شده در فیلتر شنی حداکثر باید 0.5 میلیمتر باشد.فیلتر شنی ایمکس سری MFV دارای شیر چند راهه و قابلیت اجرای بک واش جهت بهبود عملکرد آن را داراست.فیلتر شنی تصفیه استخر ایماکس مدل MFV17 با ظرفیت آبدهی 7.5 مترمکعب بر ساعت مناسب برای استخرهایی با ظرفیت حداکثر 60 مترمکعب می باشد.تمامی فیلتر شنی های تصفیه استخر ایماکس ساخت کشور چین و تحت لیسانس استرالیا و دارای یک سال گارانتی میباشند.


فیلتر شنی ایمکس مدل MFV17 

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

فیلتر شنی تصفیه استخر
MFV17
ایمکس
چین
یک سال گارانتی
شنی
816*425
7.5
0.14
11/2
40

محصولات مشابه