دیگ فولادی پاک فن بخار - فایر باکس

PFHWF 82 - 700

  • قابل اتصال به مشعل های گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز
  • دو پاس (یک پاس شعله و یک پاس گردش دود)
  • ظرفیت حرارتی 82،000 الی 700،000 kCal/hr
  • 3سال گارانتی

دیگ فولادی پاک فن بخار - فایر باکس

این مدل تمام شده است

تولیدکننده

بویلر فولادی پاک فن بخار - دو پاس فایر با

کارخانه پاک فن بخار تولید کننده دیگ های فولادی آبگرم قابل استفاده در موتورخانه سیستم های حرارت مرکزی شوفاژ و سیستم های سرمایشی جذبی می باشد.منظور از دیگ آب گرم، بویلر یا دیگی است که می تواند آب با دمای 90 درجه سانتیگراد تولید کند. (دیگ هایی که می توانند با تحمل فشار بالا و با استفاده از بسته بودن سیستم، آب را بدون تبخیر شدن تا دمای 130 درجه سانتیگراد برسانند را اصطلاحا دیگ آب داغ می نامند). دیگ های فولادی آب گرم پاک فن بخار در سه مدل زیر می باشند:

  • بویلر فولادی فایر باکس، دارای ظرفیت های 82،000 الی 700،000 kCal/hr
  • بویلر فولادی شعله برگشتی، دارای ظرفیت های 100،000 الی 1،500،000 kCal/hr
  • بویلر فولادی سه پاس عقب خیس، دارای ظرفیت های 300،000 الی 8،000،000 kCal/hr

مدل فایر باکس با ابعادی جمع و جور و کوچک، برای استفاده در موتورخانه ساختمان هایی با مساحت بنای ماکزیمم 3500 متر مربع طراحی شده است. مدل شعله برگشتی برای استفاده در موتورخانه مجتمع های مسکونی بزرگتر، ادارات، بیمارستان ها، هتل ها، استخر های عمومی و ... نیز استفاده در کارخانجات کوچک مناسب می باشد. و در نهایت از مدل های سه پاس عقب خیس می توان برای تولید آب گرم در ظرفیت های بالا استفاده نمود.

دیگ آب گرم دو پاس

در این نوع از بویلر ها،گاز های ناشی از احتراق مسیر دیگ را دو بار طی می کند و  سپس وارد دودکش می شوند. گاز های حاصل از احتراق یک بار از جلو دیگ تا انتهای دیگ درون کوره حرکت کرده سپس از طریق لوله های انتقال حرارت به جلوی دیگ باز می گردد. بنابراین در این نوع دیگ دودکش جلو دیگ و سمت مشعل قرار دارد. 

دیگ فولادی پاک فن بخار - فایر باکس

دیگ فولادی عقب خیس (Wet back) و عقب خشک (Dry back)

در طراحی دیگ های فولادی چنانچه مابین محفظه احتراق و انتهای دیگ، آب قرار گرفته باشد، دیگ را اصطلاحا عقب تر یا پشت خیس یا wet back می نامند. اما در صورتی که به جای آب از سیمان یا اجر نسوز استفاده شده باشد، به آن دیگ فولادی عقب خشک یا dry back می گویند. معمولا دیگ های ظرفیت پایین را از نوع عقب خشک می سازند. در ظرفیت های بزرگتر در بویلرهای عقب خشک به سبب اختلاف  دمای زیاد بین پاس های 2 و 3، سطح جداره عقب دیگ دچار تنش حرارتی شده و در نهایت منجر به نشتی دیگ می گردد. گذشته از این، این نوع از دیگ های فولادی به دلیل مشکلات ناشی از بکار بردن مواد نسوز، نیاز به انجام تعمیرات و نگهداری بیشتری دارند. لذا در ظرفیت های گرمایشی بزرگ، استفاده از دیگ های پشت تر به دلیل راندمان حرارتی بالاتر، تنش های حرارتی کمتر و نیز هزینه نگهداری و تعمیرات کمتر، توصیه می گردد.

دیگ فولادی پاک فن بخار - فایر باکس

دیگ آب گرم فولادی دو پاس عقب خشک فایر باکس

 این نوع از بویلرهای فولادی آبگرم پاک فن بخار با توجه به محدودیت فضای موتورخانه و بنا به درخواست مصرف کنندگان، بر اساس استاندارد  BS. 855 طراحی شده اند و از ظرفیت 82000 تا 700000 کیلوکالری بر ساعت در فشار کاری 6 و 10 bar با استفاده از ورق های فولادی آلیاژی 17Mn4 و لوله های آتشخوار  ST35-8 با بازده حرارتی بالا تولید می شوند. همچنین جابجایی و حمل و نقل این مدل از دیگ ها در مقایسه با سایر بویلرها آسان تر می باشد. در تیوپ های پاس دوم دیگ های فولادی پاک فن بخار از توربولاتور استفاده شده است که موجب افزایش 5 الی 15 درصدی راندمان بویلر می شود. کلیه بویلرهای فولادی پاک فن بخار قبل از خروج از کارخانه تحت انجام تست گرم قرار گرفته و انجام عملیات حرارتی و تنش گیری در بازه دمایی 20 ± 600 درجه سانتیگراد بر روی آن ها آزمایش می شود. از دیگر ویژگی های دیگ های فولادی آب گرم سه پاس عقب خیس پاک فن بخار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استاندارد طراحی: B.S 2790 & E.N 12953 (edition 2011)
  • گواهینامه تاییدیه نقشه از شرکت Lloyd s Register انگلستان
  • ورق بدنه:  B.S 1501-151 GR.430A , ASTMA516 GR.70 , DIN17155-17MN4
  • لوله آتشخوار: B.S 3059 , EN 10216 PART1H.F.S , DIN17175-ST35.8
  • فشار کاری: 6 bar
  • دمای آب داغ خروجی: 90 درجه سانتیگراد
  • ارائه پلاک شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و پلاک استاندارد اتحادیه اروپا CE
  • دارای تجهیزات کنترلی و ابزار دقیق تمام اتوماتیک اروپایی
  • ارائه کلیه مدارک ساخت و بازرسی در قالب Final Book

 دیگ فولادی پاک فن بخار - فایر باکس

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

دیگ فولادی آبگرم
فایر باکس
پاک فن بخار
ایران
3 سال گارانتی
فولادی
آبگرم (تا 90 درجه سانتیگراد)
82،000 الی 700،000 kCal/hr
6 - 10

محصولات مشابه