تصفیه هوا جی پلاس مدل GAP-450IK

GAP-450IK

  • دارای صفحه نمایشگر
  • دارای سه فیلتر
  • توانایی تصفیه هوای 300 مترمکعب در ساعت
  • مناسب برای فضای حداکثر 40 متر مکعب

این مدل تمام شده است

تولیدکننده

 دستگاه تصفیه کننده هوای جی پلاس مدل GAP-450IK

تصفیه کننده هوای جی پلاس مدل GAP-450IK با حجم هوای خروجی 300 متر مکعب بر ساعت برای فضایی با مساحت حداکثر 39 متر مربع طراحی شده است. قابلیت‌ بخور این مدل می‌تواند فواید زیادی از جمله کنترل رطوبت محیط داشته باشد. همچنین مرطوب کردن محیط در فصل‌های سرد می‌تواند از سرماخوردگی جلوگیری کند. این دستگاه دارای حالت های عملکرد هوشمند و خواب است که در حالت هوشمند دستگاه به صورت خودکار میزان آلودگی هوای محیط را تشخیص داده و نحوه عملکرد خود را بر اساس آن تنظیم می‌ نماید. در صورت تنظیم دستگاه بر روی حالت خواب، تصفیه هوای محیط با کمترین میزان صدا ادامه پیدا کند. دستگاه‌های تصفیه هوای جی‌پلاس با فیلتر‌های پیشرفته خود از گرد و غبار درشت و موی حیوانات تا ذرات ریز 2.5 میکرونی را نیز جذب کرده و مانع از ورود آن‌ها به بدن شما و فرزندانتان می‌گردد. فیلتر مدرن کربن اکتیو این دستگاه، بوهای نامطبوع محیط اعم از بوی سیگار و غذا تا فرمالدئیدها را جذب کرده و از بین می‌برد. امکان رطوبت‌ساز این دستگاه تازه‌ترین هوا را برای شما ایجاد کرده و آیونایزر پیشرفته دستگاه، گرد و غبار و باکتری‌ها را نابود می‌نماید. وجود سنسورهای دقیق، حالت خودکار و حالت خواب، چراغ های نشانگر، تایمر، صدا و مصرف کم و قدرت تنظیم سرعت فن از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می باشد.

بنر تصفیه هوا جی پلاس مدل GAP-450IK

تصفیه هوای جی پلاس مدل GAP–450IK  مجهز به تکنولوژی آیونایزر بوده که به کمک این فناوری، دستگاه قادر است در هر دقیقه چندین میلیون یون وارد محیط کند. حضور این یون‌ها باعث کاهش انتشار ذرات آلرژی زای معلق در فضا شده و از این طریق باعث کاهش احتمال بروز حساسیت های تنفسی در افراد می شود.

دستگاه تصفیه هوای جی پلاس مدل GAP-450IK با برخورداری از فیلتر پیشرفته کربن اکتیو قادر است تا بوهای نامطبوع محیط از قبیل بوی سیگار، بوی ناشی از طبخ غذا و ... را از بین ببرد. از دیگر مراحل پالایش هوا توسط دستگاه تصفیه هوای جی‌پلاس مدل GAP-450IK می توان به وجود فیلتر قدرمتند هپا اشاره نمود. این فیلتر با روزنه هایی ب قطر 1 میکرون، عبور ریزگردها را تقریبا غیرممکن می سازد. 
تصفیه هوا جی‌ پلاس مدل GAP-450IK با استفاده از سنسورهای پیشرفته خود، شما را از کیفیت هوای محیط، غلظت آلاینده‌ها و میزان رطوبت هوا مطلع می سازد.
سرعت فن در تصفیه هوای جی پلاس مدل GAP-450IK قابل تنظیم می‌باشد. همچنین نیاز به تعویض فیلترها، با آلارم توسط دستگاه اطلاع داده می‌شود.

راهنمای خرید

خرید از لئو تهویه به صورت ثبت آنلاین سفارش بر روی سایت و یا سفارش از طریق تماس تلفنی می باشد.

  • شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تلفنی : 77614958-021 (پاسخگو در ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 19 و پنجشنبه 9 الی 14)
  • ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد.

چنانچه شما ساکن تهران و یا توابع تهران می باشید، لئو تهویه برای شما امکان تسویه در محل را در نظر گرفته است. بدین صورت که کالای درخواستی شما بهمراه فاکتور خرید به نشانی شما ارسال و پس از دریافت سفارش خود می توانید وجه آن را پرداخت می نمایید. در مورد سایر شهرها نیز ارسال کالا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می پذیرد. با این تفاوت که ارسال کالا بعد از تسویه کامل صورت می پذرید.

تصفیه هوا
2800000717728
جی پلاس
چین
5 ماه خدمات 18 ماه گارانتی

محصولات مشابه